Menssana
Activitats setmanals
Ioga
Menssana
El ioga fa que tinguem consciència del nostre cosi de la pròpia vida. No és una teràpia però és terapèutic.
No és una medicina però ens va bé física i mentalment.
El ioga afavoreix els canvis positius en la personalitat i en el caràcter, a més de ser un bàlsam per a la ment.
El ioga es pot practicar a qualsevol edat i contribueix a allargar la joventut.
Entre tots els seus beneficis, el ioga potència l'elasticitat i la coordinació, augmenta la capacitat de concentració, combat l'estrés i alleugereix els dolors.
Amb el ioga aconseguiràs equilibri físic mental i emocional.
La pràctica del ioga et beneficiarà per tal de gaudir d'una vida saludable i equilibrada.
 
Pilates
Menssana
El mètode Pilates ajuda a aconseguir un cos fort i flexible, com també una ment equilibrada.
En la pràctica es realitzen exercicis de flexibilitat, força i concentració mental.
Es treballa amb la ment i el cos per aconseguir el control mental.
Amb el mètode Pilates no només obtenim una millora física general i més control de les extremitats i articulacions, sinó també la prevenció de transtorns com la incontinència urinària, ja que es treballa intenssament el sòl pèlvic.
Aquest mètode desenvolupa l'atenció i la disciplina.
El mètode Pilates el poden practicar, joves, adults o persones en general que portin una vida sedentària.
Ioga d'embaràs
Menssana
Preparació de l’embaràs a nivell físic, mental i emocional.

Per la mare: ajuda la connexió mare-nadó, millora la capacitat respiratòria, tonifica la musculatura, especialment la pèlvica i genital, ajuda a reajustar la postura corporal, evitant dolors musculars, calma el sistema nerviós, ajudant a superar la por, el dolor i l’ansietat, millora l’autoestima donant seguretat i confiança i ajuda a ser més conscient de l’embaràs i et prepara pel part i el post-part.

Pel nadó: es nodreix del benestar i la salut de la seva mare i aprèn desde la matriu a arribar a estats físics i emocionals que li aporten un estat de salut òptim.
Tai txi Txi Kung Meditació
Menssana
El Tai Txí és una disciplina xinesa que treballa amb l’energia vital equilibrant el cos i la ment.
El Txi Kung és una disciplina mil·lenària xinesa que enforteix el cos físic i la seva estructura energètica.
L'ansietat, l'estrés i altres inquietuds fan que l'energia o Txi es vagi esgotant al no fluir lliurement pel cos.
El Tai Txi és una meditació en moviment què promou la claretat i la calma. 
Els moviments del Tai Txi es realitzen de forma lenta i continua, el poden practicar persones de totes les edats.
És una disciplina excel·lent per una persona que pateix depressió perquè incrementa el flux de l'energia i calma la ment. Els moviments de Tai Txi regulen la pressió sanguínia, augmenten l'elasticitat muscular i enforteixen les articulacions. Proporciona serenitat, augmenta la concentració i les ganes de viure.
Salut de l'esquena i Hipopressius
Menssana
Classe dirigida al treball de la regió abdomino-lumbar, on treballarem la estabilització de la zona mitjançant gimnàstica abdominal hipopressiva i tot un seguit d’exercicis de tonificació, elastificació i estirament.
 
A càrrec de Marina Guallar fisioterapeuta especialista en el tractament i cura de la columna.
Ballant amb la vida
Menssana
Ballar és una fantastica opció per reduir l'estrès i millorar la confiança, el ball estimula la circulació sanguínia i millora la flexibilitat i la resistència. El sistema respiratori i vascular es beneficien d'aquesta activitat. Afavoreix el drenatge de líquids i toxines, així com l'eliminació dels greixos. Moltes de les postures negatives derivades de la vida sedentària es corregeixen amb la dansa. El cap i el cos alçat i el pas harmoniós milloren la presència física. Enforteix els grups musculars i millora la flexibilitat, la força i la resistència. Tonifica. Amb el ball s'exercita l'agilitat mental i corporal, la coordinació de moviments, així com l'equilibri. En la maduresa és recomanable per millorar articulacions i prevenir osteoporosis, minora els símptomes de la menopausa, i prevé la celulitis. Dansar permet desinhibir-se i alliberar tensions.

Al ritme de la música redueix l'estrès i l'ansietat , ja que ajuda a expressar les emocions i canalitzar l'adrenalina. Ballar aixeca l'ànim i eleva l'autoestima, es corregeix la percepció de la imatge corporal i tornem a connectar amb l'amor cap a un mateix Fomenta la confiança i la claredat de pensament.
 
ELS DIJOUS ANIMA'T A BALLAR!
 
De 19 a 20 Dansa Polinesia  ORI TAHITI  De 20 a 21  Dansa Polinesia HULA HAWAII
Ioga restauratiu
Menssana
En aquestes sessions trobem la Relaxació i la Renovació.

La relaxació, la respiració i l'ús de suports o mantes, cintes, cadires o la paret, són els principals protagonistes.

Estiraments sense esforç, els suports ens aporten una sensació de benestar i de seguretat necessàries per relaxar-nos i evitar que el cos generi distracció, el sistema nerviós entra en ple descans.

Dirigit a totes les persones que vulguin aprofundir en la relaxació física, mental i emocional realitzant un treball corporal ajustat i adaptat a la seva persona.

És una forma de ioga diferent on el cos està sanant i part de la missió és que la ment no jutgi, sinó que puguem fluir i deixar anar bloquejos energètics físics, mentals i emocionals.